onsdag 9 oktober 2013

1+1= BABY#2 SPÄDIS


Wooop WOooop..
Jag är så glad att jag skrev så mycket när "Bullen" låg i magen.
För vet ni?  "Bullen" blir storebror till våren. iiiiiiiiii. Å det är såå kul att kunna gå tillbaka och se vad & när jag skrev det här på bloggisen.

  Kärlek

Letade precis upp mitt första inlägg där jag skrev om det.
Så fint. 
Du kan läsa det HÄR

Mina första månader som preggo denna gång har varit mest spyfärdiga. 
Men nu håller jag alla tummar & tår jag har att det har vänt. Det viktiga är att Spädis mår bra därinne.
Längtar sååå mycket att få träffa den där lilla personen som ligger därinne och sparkar. 
Tills dess njuter jag av att bara kunna fokusera på Mini & våran tid vi har tillsammans bara vi. 
För till våren kommer en till som vill vara med! Så fantastiskt. Vilken Lycka!

K R A M på E R 
Ny kategori: Spädis.

Inga kommentarer: