tisdag 15 oktober 2013

GODMORGON FIGHTER!

Människor säger att skogen är viktig. Men är den verkligen det?
HJÄLP oss att bevisa att vi verkligen tycker det! Skogen är viktig! Å våra barn och deras barn och deras barn har rätt till att få ha skogen nära.

Jag lämnade av Mini på dagis imorse och såg alla barnen som var påväg upp till skogen som Statsbyggnads kontoret i falun ska ta bort. Jag vaknade inatt och kunde i somna om, utan bara låg och funderade på hur man kan förändra denna planering av bostadsområde. HUR?! Namninsamlingen är igång, något måste en vanlig människa som mig kunna göra för att påverka?!
Ni läsare får mer än gärna hjälpa mig. Ni kan skriva ett litet inlägg i era bloggar/facebook/twitter.. Vi behöver alla namn på namninsamlingslistan vi bara kan få. Här kommer länken:

Det är så viktigt att vi får behålla skogen för barnen. 
Jag hoppas ni förstår det. 

Inga kommentarer: