tisdag 22 oktober 2013

HELLOTUESDAY- IT WAS SNOWING THIS MORNING!

Mini nästan 10 månader, då kunde man säga Snowracer utan att han riktigt förstod hur kul det var! 
Min Goding! Han har verkligen blivit stor nu. 

Det är nästan som måndag idag- MODAY FUNDAY!?
När vi vaknade imorse låg snön som ett täcke på gatan utanför. Sååå mysigt! Äntligen. Jag fick lust att göra tomtegröt, varm choklad & lussebullar idag. Sen kläckte jag ur mig ideen "Mini, vill du åka snowracer till dagis?!" FAIL: BIG NO NO NO! Strax innan vi skulle gå iväg ser jag hur regnet smattrar ner och det som en gång var ett mysigt snö täcke har förvandlats till regn slask. Fy tusan. 
Mini ville fortfarande åka snowracer ... vilket resulterade i Lååååångsam promenad i spöregn. 
Vad har jag lärt mig av detta? Kläck inga fler roliga ideer innan du är HELT säker på att de kan uppfyllas.

Doh. 

Inga kommentarer: