lördag 23 november 2013

BARNSVAGNS DJUNGEL & NOJJIG MORSA

Jag kommer aldrig att kunna bestämma mig.
Aldrig. Ena sekunden är det singel vagn som gäller.. andra sekunden är det en Duo Donkey som gäller.. Allstå. BLÄ på vagnträsket och blä på en preggo som inte kan bestämma sig.
Just nu kör jag mest vår Chariot(dubbel) eftersom jag kan få plats med hur mycket som helst och det är otroligt praktiskt när jag ska handla. Vagnen väger typ 0 och Mini sitter som en Kung i den. 
Men jag kan endå inte bestämma mig. Duo´n har ju korgen om man endå vill köra den som singelvagn. Men kommer jag att ångra mig?!?!?! Kommer jag att tycka att den är bred? Fast samtidigt så är det ju toppen om man kan sätta ner en trotsig 3 åring... (!!) Eller om han bara är trött eller kanske vill sitta med i vagnen och mysa. Det har nog med mina hormonella känslor att göra. Jag vill ju att han också ska ha en plats i vagnen och inte behöva känna att det kommer någon ny liten människa som tar över. Men det kanske han inte gör? Han kanske vägrar.. han kanske hatar att åka vagn i vår.. han kanske bara vill cykla, som han för det mesta vill göra nu..men mamman vet att han cyklar snabbare än vad hon kan springa för tillfället. 

Oh well. Jag har några månader kvar att fundera. 
Kram Pruttis Mamman.

Inga kommentarer: