måndag 4 november 2013

BOKTIPS & ITS MONDAY!

Godmorgon Världen!
Hoppas ni alla sovit gott. Jag sov som en prinsessa. 
Igår städade jag hela huset(nästan) så kroppen var helt slut. 

Jag läste ut en bok i förrgår, den var så Bra.."Vänskapsband" av Elisabeth Noble. 
Till en början en typisk Chic lit, lite sådär bra feelgood.. Men i slutet. Det må vara gravidhormoner men jag grät som bara den.. Tårarna bara forsade ner! Om du inte läst den, Gör det! Boken handlar om ett lägenhetshus i New York, där du får följa alla familjerna och deras liv. Spännande, romantisk & så sorglig. 

Nu när den första boken är slut..påbörjade jag en annan bok.."Allt för Dig" av Sheila O´Flanagan.
Jag läste några sidor och vi får väl se vad jag tycker i slutändan. 
Detta är något bland det bästa jag vet med hösten, burra ner sig i sängen, tända en liten lampa och bara läääsa. Läsa tills ögonen inte orkar hålla sig öppna längre. Underbart. Då sover jag som allra bäst!

Hoppas nu du får en toppen måndag
K R A M

Inga kommentarer: