onsdag 13 november 2013

BUGABOO



I Want YOU Bugaboo!
Jag har inte träffat något som har en Bugaboo som inte är Hel nöjd. Alltså sådär galet nöjd. Då Måste ju denna vagnen vara så jägarns fantastisk. Vi hade en Emmaljunga till Mini, den var bra..men jag upplevde den som stor för mig.. 

Finare vagn får man leta efter va? JA!
Jag skrattar lite åt migsjälv.. men jag kan verkligen inte hjälpa det. 
Rosa, rosetter & prickar är mina svagheter. Så är det bara. 
Larger Image
Los Leopardos. Oh vilken fin. 

Sen vet jag inte vad som är bäst.. Enkel eller dubbelvagn? Mini kommer vara nästan tre år när Spädis dyker upp. Hmmm.. Jaja, jag har ett tag kvar att fundera. Tips mottages gärna! 

1 kommentar:

Carolina sa...

Vår stora tjej var 2 år och 4 mån (för att vara exakt..) när lillasyster om.. Vi valde att INTE köpa någon syskonvagn utan bara komplettera med en ståbräda till vår Emmaljunga. Storasyster var inte den som gillade att åka vagn, så det kändes onödigt.. Och ang. Bugaboo så kan jag bara ge tummen upp. Vi köpte en i somras då vi ville ha en smidigare vagn också. Vår Emmaljunga är vi ju också väldigt nöjda med, men den är lite klumpig när man typ ska gå i butiker m.m. Då är Buggan så mycket smidigare! Dock har vi bara använt den med sittdel.. :-)