onsdag 27 november 2013

GODMORGON.LETS.GET.THIS.DAY.GOING!

OH HELLO THERE LITTLE MISS BRUCE SPRINGSTEEN!  

Bruce Springsteen spelas i mina högtalare och idag är jag rätt trött. Konstigt då jag sov som en stock inatt, men troligtvis inte konstigt efter som det växer en mini människa i mig. Rätt lång är Spädis nu också ju.. växer så det knakar.. Så inte konstigt att jag känner mig lite ZZzzzZZzzZZ... Men med lite Bruce nu på morgonen så piggnar jag till. Han är F A N T AS T I S K. Om han dyker upp i sommar igen så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Det går ju knappast att ta med sig en 2 månaders bebis på Bruce konsert lixom? Jag kanske kan stå utanför och lyssna? Hmmmm.. Okej.... Inte riktigt där än va..  

Hoppas ni får en pang bra onsdag!

K R A M

Waiting on a sunny day!
Hur kan man inte bli glad av den här?! Underbart!

WiiiihOOOooOO!!
Flashbacks. Guu vad vi röjde älskling! 


Inga kommentarer: