tisdag 19 november 2013

MOM2MOM

Jag har funderat mycket på det där med Mamma kläder denna gången. När jag väntade Mini hade jag mycket klänningar och sådär. Men denna gången känns det mer som att jag trivs bättre i leggings & lång kofta. Konstigt. Men jaja, det är ju faktiskt mer praktiskt också. En kofta kan man ju ha efter Spädis dykt upp också. När dem är lite oversize så spelar ju storleken inte någon större roll heller. Men en gravid klänning kanske man inte är så sugen på att använda igen sen? Jag klickade mig in hos Mom2Mom och hittade lite godbitar jag vart sugen på! En omlott klänning hade jag förra gången och den använde jag slut på.. Påminde lite om den här toppen. 

Extrabild på Finaste kashmirkofta designad av Sara Sommerfeld för Mom2moM.

Sen gillar jag att bryta mot allt det svarta just nu. Inte konstigt halva befolkningen deppar ihop under vintern. Det finns ju ingen färg så långt ögat når! 

Inga kommentarer: