fredag 8 november 2013

THANKGODITSFRIDAY

Woooop Woooooop! Fredag! Äntligen! Ikväll ska jag bannemej fixa fredagsmys deluxe. Har väntat hela veckan på att bunkra upp framför tvn och tända ljus!
Tills dess har Jag en drös med saker som ska göras. Men börjar med lite bokläsning & jäsning i soffan.

Inget av detta hade varit möjligt utan mor&far föräldrar! T A C K ! <3 data-blogger-escaped-br=""> 
Spädis sparkar och rörelser känns mer och mer för varje dag nu. Lilla finisen. Så liten och ändå är allt på plats. Det om något är helt fantastiskt! Att det funkar!! Det som är skönt när man får tid att bara ligga och vila är att man hinner att känna efter.. När jag väntade Mini fanns det ingen vild och rolig 2,5 åring i närheten. Men det är och kommer bli Spädis vardag. En vild storebror som springer, sjunger, leker & gapar omkring. Vilket liv. Ibland nyper jag mig i armen.. Tänk att det kunde bli såhär bra. Kärlek & familj. Det är två saker jag aldrig kommer att ta förgivet.

Livet är kort. Se allt du har omkring dig istället för att tänka på allt du inte har.

K R A M 


@rosaprinsessa

Inga kommentarer: