onsdag 18 december 2013

INEEDAMAKEOVER

ZzZzzz.. Alltså.. det här med att man känner sig så fin som gravid. 
Nops. Nej. Ikke. Iallafall inte den här gången. Fy sjutton. Jag bryr mig inte ens känns det som..  fy fanken, haha. Inget är ju sig likt.. nada. Jag känner typ inte ens igen mig när jag går förbi spegeln..å min första tanke är typ: jaja, det blir bättre sen. Alltså.. SNARK på den. 
Jag behöver nog klicka hem lite nya Preggo klänningar. Än så länge kan jag ha vanliga klänningar i större storlek.. sånna där i bra stretch funkar! Måste nog uppdatera lite innan jag totalt fallerar. 
Herregud.. Minns inte att jag kände mig riktigt såhär Sleten förra gången. 

Fynd från H&M 100:- 
Det finns/fanns några få godbitar därinne för oss Preggos.
Blev svarta jeans & en vit polo tröja i oversize. Bra bas.
Super roligt.. inte direkt..men va fanken ska man göra..
Med koden 1304 får du 50:- rabatt på din order. Very nice.

Inga kommentarer: