tisdag 10 december 2013

JULKLAPPSTIPS FRÅN JOLLYROOM

Dickie Brandbil med Brandman och Vattenpump

Brandbilar. Å, det måste vara något av det absolut bästa som Mini vet!
Så i julklapp hade jag tänk ge honom en stor brandbil. Har kikat runt lite och här är några godbitar från Jollyroom.

Bruder Man Brandbil m. Ljud & Ljus

Det här året tänkte jag ge någon stor leksak.. inte en massa små plock. Det blir lixom bara så stökigt. Ju mer plock, ju mer att städa upp. Jag ska verkligen försöka i år!!
Kanske ev någon ambulans eller helikopter också. Mini Älskar verkligen det. Jag har försökt att blanda upp det genom att han fått dockor & leksakskök.. Men inget inget går upp emot bilar & numera Spiderman. Skrattar lite för migsjälv.. Men han leker med det han vill!


Om man beställer från Jollyroom innan 17,30 samma dag så skickar dem ordern samma arbetsdag. Så himla smidigt & snabbt! Är alltid TOK nöjd när jag handlat därifrån!
Nu ska jag bara bestämma mig vilka jag ska klicka hem!
Ps. Beställ innan 18 December och du hinner få dina julklappar i tid !

Inga kommentarer: