fredag 6 december 2013

OH ITS FRIDAY!

Bjuder på en bild tagen för några veckor sen. Liten mage, nu är den S T Ö R R E. Ska jag verkligen gå några månader till med den här jätte kulan? J a . Oj oj Oj. Dem kommer behöva lyfta ut mig härifrån.
Mini bjöd på sovmorgon imorse. Jag vaknade kl 5 och tänkte sätta mig och jobba lite.. men det resulterade i att jag somnade framför nyhetsmorgon... Preggo trötthet, den är farlig den. Slår till när man minst anar det. Det var kanske lika bra iof.. annars hade jag nog varit ett lik idag och det går inte, för vi har massa S N Ö ! Å jag vill ut och åka snowracer, eller rättare sagt Mini vill åka och jag får dra honom. Kan vara bra träning det där.. perfekt. Två flugor i en smäll. Happy kids, Happy Mama. 

Ha en toppen fredag finisar!

K R A M 


1 kommentar:

Oslo på svenska sa...

Men åh, grattis!!! Då blir det att rulla barnvagn på västkusten i sommar då! :-)