lördag 4 januari 2014

PRICKAR ROSA PRICKAR ROSA

Okej.. Så ni som följt mig ett tag vet att jag är en rosa junkie.
Så nu när vi inväntar Spädis ankomst har jag börjat spana på saker till hennes rum. 
Jag kan verkligen inte hjälpa det, men jag älskar rosa så mycket. Det är så behagligt för ögat och samtidigt så färgglatt & fint! I love it! 
Oavsett om det skulle komma ut en liten kille så gör det ingenting. Rosa passar killar också!
Så tycker jag! Här kommer min lilla lista från Jollyroom. Det finns så mycket fint. Jag har tänkt möbler i vitt & detaljerna rosa & prickiga. Turkost smyger sig säkert in också.

Underbara! Förvaring från Färg & Form 349kr

Filtar kan man inte ha för många av när man har en liten bebis.. Ok,,kanske.. men 3 st kan vara bra att ha.. Denna goding från Färg & form för 279kr tycker jag är ett kap!

Å typ denna goding.. en prickig body ord. 259kr men nu 99kr

NG Baby Påslakanset Junior Rosa/Vit Prick
Spjälsäng lakan 349kr

Kid's Concept Anslagstavla Rosa
Anslagstavla 249kr

LIVLY Välkomstgåva Baby Rosa/Guld
Jag dog precis lite.. Hur sött?!
En välkomst gåva från Livly 255kr



Inga kommentarer: