fredag 29 maj 2009

Ja, det är fredag!

Har ni sett vädret ute? Här är det sååå fint väder och det är varmt! YEEEJ! Idag har jag lite ont i magen, men har ätit lite gröt så nu ska det kanske bli lite bättre får vi hoppas. Har några projekt som ska påbörjas idag, ett av dom involverar en träbit. Ni får se senare..men först ska vi åka på loppis. E har längtat sen förra sommaren och jag tänkte okidoki! Visar bilder lite senare..
Gå ut nu och njut av vädret!



På landet outfit..nice.

Update: Vi hade en "schysst" träningscykel haha. Nej, den tog vi inte med hem. Favo loppisen hade stängt, men vi hittade en annnan. Nu har det blivit glass och vi ska snart besöka några andra loppisar.. får se vad dom har att erbjuda. Vädret är iaf kalas, har dock fortfarande magen. Rackarns. Kanske får prova att köpa lite karlsson på taket medicin. E ljyser iaf som en sol, det är så kul att se. The Loppis Master. Självklart är det gamla verktyg som är på topplistan. Jag går mest runt och lallar påjakt efter någon söt kopp.

Glöm inte heller att vara med och tävla om det söta armbandet!

2 kommentarer:

Pockethexan sa...

Ha en trevlig helg o va rädd om magen! <;}

PS: jag har lagt till dig på min lista DS.

Kramis från Hexan själv

PPS: Dofilus med blåbär brukar funka för mig när magen e risig DS.

Maria sa...

nice cykel =)
Ha en underbar fredag