måndag 8 juni 2009

Good morgning Monday!

.Pancake house.

Veckorna går så fort. Nu är den redan måndag igen. Ha, förstår inte vart tiden tar vägen? Innan vi vet ordet av är det ju Juli. Är det såhär när man blir äldre? Att tiden går snabbare o snabbare?
E är på jobbet och resten av familjen sover fortfarande. Så här får jag sitta och dricka kaffe själv.. klockan är redan 11.. men jag börjar inte jobba försen klockan 14. Jay Leno får hålla mig sällskap en stund iaf.
Hoppas du får en toppen dag där du befinner dig!

4 kommentarer:

Linda - ehtela.com sa...

ja jag tänkte på det när jag bokade tvättid till den 16 juni, fattar knappt att halva juni redan har gått nästa vecka! det är faktiskt skrämmande!

Tove sa...

Så GOTT det såg ut då! Jisses va sugen jag blev på pankaka! Sant att tiden går fort. Kan inte fatta att det redan har gått 1 år sen jag & kärleken träffades!:)

Amanda sa...

Åhh...elaka kvinna! Himmel vad gott det där såg ut!! O.O

Hoppas du haft en fin dag idag!
Kram

tofva sa...

Hahaha, ja jag vet att det var lite elakt att lägga upp en som smarrig bild! :) kände att sug själv imorse efter pannkaka.