tisdag 18 augusti 2009

TISDAG

GODMORGON HÖRRÖ
Försöker klämma i mig en bamsekopp te denna morgon, det går faktiskt bra. Intressant va? :P
Idag är det tisdag vilket betyder att det är högst 3 dagar kvar tills min älskling kommer hem!!! iiiiii. Han kommer antigen torsdag eller fredag. Men jag röstar på torsdag..såklart.
Efter ´jobbet idag ska jag tvätta tvätta tvätta. Det ska bli skönt att bli av med högen som har samlats ihop. Det är faktiskt inte helt trist att tvätta. Igår städade jag fint och inatt sov jag som en stock. BRA! Jag passade även på att fixa med blommorna vi har här- knippsade och vattnade. Jag pratade även lite med dom, men inte för högt..man vill ju inte att folk ska tro att man är helt bakom flötet...hihi'

Ha en underbar dag kära du. Stäck på dig lite extra idag. Det är du värd. Krammm


Inga kommentarer: