onsdag 30 mars 2011

LITE PIRRIG INFÖR..

.. Det känns som om jag börjar ett nytt Liv imorgon. En helt ny riktning. Vilket det också är iof..så helt ute och cyklar kan jag ju inte vara. Det ska bli så skönt. För första gången i mitt liv så ska det bli skönt att inte gå till jobbet. Jag som tidigare varit lite "arbetsmyra" tycker nu om att ligga och vila, läsa böcker och att göra absolut Ingenting. Nu ska jag kanske inte hylla migsjälv allt för mycket, med tanke på att jag redan smider planer för mitt " Rosa Prinsessa ". Göra sånt man absolut inte hunnit med. Men jag lovar att jag ska ta det lugnt däremellan. Jag är ju trots allt hemma för att förbereda mig för att bli Mami.

En sak är säker iallafall..imorgon eftermiddag kommer jag vara Såååå Himla Glad & såå Himla Nöjd.

LIFE IS GREAT

18 Kg sen.. HAHA
More To Love

Inga kommentarer: