tisdag 10 april 2012

LIFE IS AS PINK AS U WANT IT TO BE

Herregud, just nu har jag rätt mycket på min tallrik. Ja, så kan man säga. Det är ett ordspråk... Trots att tallriken är smäck full och jag knappt får plats med något mer så är jag endå sugen på mer, fler spännande grejer vill jag ha på min tallrik. Något jag däremot lär mig mer och mer för varje dag är att färdig göra innan man tar nästa sak. Det kanske finns fler som känner igen sig i det? :)
Oavsett så är det som det är. Man kan inte vara bäst på allt från första början, det är något man får jobba på, något man lär sig av.. erfarenhet..bla bla bla listan kan göras lång. Så lång att jag knappt ser slutet på tunneln.. , skämtar med er. Självklart ser jag slutet på tunneln. Det finns alltid ett litet ljus, saken är väll hur man väljer att se saker och ting. Vill du så kan du. Vill du inte så ska du inte heller förvänta dig de bästa resultaten. Så är det. Svart på vitt. Allt går... Life is as pink as u want to see it.

Inga kommentarer: