onsdag 11 april 2012

MY BLOG..NOT MY ENTIRE LIFE

Mitt enda villkor på att börja blogga igen var att jag inte skulle lägga ut Alfie. Visst någon bild hit eller dit kanske ni får se någongång..plutten blir ju snart 1! Det betyder också att han blir äldre. Så jag tog beslutet för ett tag sedan att inte skriva något större om honom eller lägga upp bilder på honom. Släkt och vänner får helt enkelt nöja sig med att ringa och hålla mail kontakt istället. Det känns mycket bättre så.
Jag har ingenting emot andra som väljer att skriva om deras barn, det är ju jätte mysigt. Det passar helt enkelt bara inte mig. Sen blir det säkert en del barn inlägg iaf,.. Såklart! Det är ju en bamse stor del av mitt liv. Men samtidigt så blir allting så blurrigt på internet. Folk läser mellan raderna och ser och tolkar gärna det dom själva vill. Det är nackdelen med att blogga. Samtidigt är det ju sååå grymt kul! Så jag kan bannemej inte hålla mig borta längre. Energikick är vad det är.. and I L O V E I T.

Pusseliii

Inga kommentarer: