måndag 23 april 2012

TOYS R US


Jag har hittat den perfekta leksaksförvarings lådan.
Visst att vi har bra förvaring nu..som funkar i Alfies rum.. Men vi kommer ju ha leksaker överallt på nedrevåningen känns det som.. så jag letade upp denna underbara leksakslåda. Ser ni?! PERFEKT!
 Kostar ca 140 dollar.

Värsta cooling bilen!
Jag vill också ha en.. fanken.. leksaker är ju så galet roliga. Det finns ju allt!!

Jag älskar Toys R Us. Lätt bästa stället på jorden..nästan iaf.
När jag var liten så var det bannemej det bästa stället på jorden. Vi kunde spendera timmar där.. jag & min lillebror.. Det kändes iaf som timmar. Men troligtvis var det inte det. Å dom där coola jeeparna man kunde köra. Trots att man inte hade körkort! WOW! En sån ska Alfie ha. Yes, jag förverkligar mina Bil drömmar genom honom. Och? Jag hade inte tackat nej när jag var liten om jag fick en. 

WRRROOOOMMM!!!!

Inga kommentarer: