måndag 5 augusti 2013

17JULIWASTHEDATE

This is me today. Jajust det, jag har klippt mig!

Det var dagen jag bestämde mig för att skita i att äta sååå galet mycket skräp och vägra motion.. förutom vardags motionen-så som cykla till jobbet & springa efter en 2 åring.
MEN jag gjorde det. Jag gjorde en förändring.

Så vad är det som förändrats sedan dess?
- Bättre humör. 
- Bättre kroppskontroll
- Bättre energi
- Mindre ångest över saker som jag inte kan styra
- Känner mig gladare
- Är inte sugen på SKIT lika ofta.. fast fortfarande stundtals.
- Mer muskler

Mitt mål är inte att gå ner i vikt, utan att få muskler.
Att bygga kroppen och ge min kropp det den förtjänar..Så som sund kost och motion.
Jag tror heller inte att jag skulle kommit fram till viktiga beslut utan motionen och den bättre kosten.

Mitt mål är att springa ett lopp här i höst. Vilket? Det får jag se.
Men jag ska bannemej klara det.

M I N D S E T I S T H E K E Y T O S U C C E S S 
N O D O U B T

TEAM ROSA PRINSESSA

Inga kommentarer: