torsdag 5 september 2013

ATTFÅUNGENIBADKARET!

Kärnan Badbok Benny Brandbil

Mini har gått på badstrejk. Han vägrar i princip hoppa ner i badkaret och jag ska inte ens nämna hur han reagerar när jag säger: Nu går vi å duschar! Så för att göra det hela liiiite roligare och kanske även göra det liiiite lättare för mamman så köpte jag lite roliga badleksaker idag från Jollyroom.
Har ni några andra tips mottages dom sååå gärna kan jag tillägga. Han älskar brandbilar just nu så den här boken borde ju gå hem. Det fanns även en i traktor variant..jag klicka hem den med. Bra pris 69:- styck. 

PlayGro Bath Fun Play Pack
Det här var väll lite kul? Sen klickade jag hem den stora ankan som han kan samla sina små badleksaker i.. Nu håller vi tummarna att badandet går lättare! 
Uppdateringen kommer när sakerna dyker upp. Hos Jollyroom skickas varorna samma dag om du lägger beställningen innan 17,30! YEEEEEEEEES!

Inga kommentarer: