måndag 11 november 2013

NEWBIE

Klänning 149:- 

Jag kommer ihåg när Mini var bebis. Då älskade jag serien från Newbie.
Så mjuka och härliga i kvaliteten. Den här gången är jag helt bombis på att jag kommer att älska kläderna lika mycket. Sålänge de är mjuka och gosiga. 

Offwhite Klänning, Finstickad rundhalsad klänning med...
Söt rosett klänning 179:-

Rosa Klänning, Kortärmad trikåklänning i mjuk...
Kolla på den här! Jag vill ha en i min storlek!
129:-

Vit Tights, Ribbade babytights med fot från...
Söta små byxor
69,50:-

Jag kommer även ihåg att i början använde vi jätte mycket omlott bodys till Mini. 
Det var ju toppen det, slippa böka och dra över huvudet! Men det verkar vara svårt att få tag på?!
Iof har jag sagt att jag inte ska börja shoppa än. Jag väntar några månader till.... MEN titta kan man göra. 

Vad använde ni mycket i början? 


Inga kommentarer: