fredag 22 november 2013

NOVEMBER PICKMEUPS

När November känns grå-kall-tråkig osv brukar jag titta på bilder från somrar. När det var soligt, varmt & man faktiskt var lite brun! En värdslig sak egentligen, men väldigt bra för självförtroendet som jag tycker synar bort lite under vinteråret då jag mest struttar i raggsockor, termobyxor & bylsig jacka. Förstår du vad jag menar?
Om man har tur får man lite färg i ansiktet om man åker skidor.. Men den tanken vinkar jag snabbt hejdå till.. Ett- Det finns ingen snö..,Två-En köttbulle på två pinnar åkandes ner för en backe utan att vara riktigt hundra på om jag kan bromsa in på ett enkelt och smidigt sätt.. Tre- Snart är det sommar igen.

Precis. Snart är det sommar igen. Å detta är min sista November som En-barns mor. Hur fantastiskt?!! Så istället för att tänka på hur trist & grått allt är. Gör något som piggar upp! Igår hade vi Sean Banan fest här hemma på kvällen! Om man inte skrattar då.., då vettekatten!

Här kommer en liten sommar bild från iår! En väldigt fin & behövlig semester. Tänk vad Mycket bra jag kom på under den.
T A C K S A M !

Inga kommentarer: