måndag 30 december 2013

HELLO MONDAY FUNDAY

Årets sista måndag. 
2013.. Vilket år. Ett väldigt bra & nyttigt år i mina ögon. OJ, vad jag lärt mig mycket. Jag har gjort många saker att lära mig av och det bästa är att jag verkligen lärt mig. Att prioritera är alltid en bra ledningsfråga..Vad ska jag prioritera i livet. Det är nog den frågan jag ställt mig som mest. Men idag, en dag innan nya året tar fart så känns framtidsbilden mer glasklar än tidigare.

Jag är SÅ galet tacksam över mitt liv. Det finns en enorm kärlek & jag är helt övertygad om att just Du också har det i ditt liv. Ibland måste man stanna upp och öppna ögonen. Idag känns det som om många rusar genom livet, alla har bråttom och hinner inte se de fina små upplevelserna som faktiskt dyker upp varje dag. Ge digsjälv ett nyårs löfte: Låt digsjälv stanna upp. Det är viktigt. Mår du bra, mår din familj bra. 

Såå snart säger vi hejdå till 2013 & hej till 2014. Wiiiiii! 

K R A M F R Å N M I G .

Inga kommentarer: