tisdag 14 januari 2014

LÄÄNGTAR


Sparkdräkt från Petit Bateau 

Hela December tyckte jag att tiden stod helt still.. Men nu har tiden börjar rulla lite igen. 
Så idag slog tanken mig.. Jag måste ju njuta lite. Vem vet hur många gånger man kommer vara gravid i livet? Det är ju så lätt att bara längta längta längta. Samtidigt så tycker jag att just nu är det väldigt skönt. Mini är visserligen trotsig några gånger om dagen, men tillvaron känns lugn och så stressfri. Jag njuter så av det. 
Å det är faktiskt inte så långt kvar. Jag boar som bara den just nu och det blir verkligen trivsamt och bra. Ju mer jag hinner nu, ju mindre kommer vara kvar när Spädis dyker upp.. för då lär inte fokus ligga på kuddar direkt... haha.. eller vad säger ni två barns föräldrar? Inte första tiden iaf.... 

Snart är lill fröken här. 
M Y S
Mini kommer bli världens finaste storebror. Å vad jag älskar detta.

Inga kommentarer: