onsdag 8 januari 2014

PROJEKTEN FORTSÄTTER...

Idag ska jag försöka måla klart de 2 sista lagrena på fönstrena uppe.. Puh. 
Jag har delat upp det för att mina fogar gillar inte när jag målar. Men på riktigt?! Jag ger mig inte. Jag blir så irriterad på denna foglossning att jag vägrar att ge mig och bara lägga mig raklång.. Det är några veckor kvar innan Spädis tittar ut och jag vill få saker gjorda. Am I Wrong? N O.
Å sen ska en vägg upp.. men den lämnar jag över.. för den klarar jag inte av att göra.. Typiskt! Hade nog inte tvekat om jag inte var gravid. Tänk vad kul! Att få gå loss med olika verktyg och bygga. Jag får helt enkelt hålla mig till penseln. Det är okej det med. Spädis & mina fogar håller nog med.... 

Just nu är jag inne på blå tapeter till sovrummet.. en fondvägg iaf. Resten blir nog i vanlig vit. 
Ljust och härligt.. precis vad man behöver i ett sovrum enligt min mening. Tanken är ju att man ska vakna till liv ! 





Undra om det är hormonellt? Nej. Jag tror faktiskt inte det.
Dessa kommer från Ralph Lauren. Klassiskt & Snyggt. 

Inga kommentarer: