onsdag 9 oktober 2013

CRAVINGS FOR VEGGIES

Jag är så sugen på grönsaker.
Mest gurka, majs & tomater.
Ibland kan jag komma på migsjälv dagdrömmandes om sötsaker, men innan jag hinner blinka två gånger besöker några illamående tankar mig.. Det går lixom inte. Jag kan inte övertala migsjälv att bli sugen på något sött & gott. Haha. Nu är det bara att lyssna på kroppens signaler. Tydligen är det grönsaker den vill ha, då får jag knapra i mig lite mer grönsaker...o isvatten. Mycket isvatten just nu. 
Detta är väl egentligen något jag ska vara väldigt glad för. Då kanske jag inte går upp 30 kg denna gång.. Fast det lär jag göra iallafall känns det som. Sålänge vi mår bra är jag tacksam och glad. 
Nu är det bara att följa med på resans gång.

Mysigt. Förväntans fylld & rätt harmonisk. 
Vår fina lilla Spädis.


Inga kommentarer: