tisdag 29 oktober 2013

GOOODMORGON!

Godmorgen Tisdag!
(varning för uber hormonellt-jag är sååå lycklig-inlägg)
Fanken vad jag älskar när klockan vridits till vintertid! Jag är ju helt utsövd när jag vaknar kl 6.00! Its a miracle. Idag vaknade jag tom tidigare än Mini. Hur underbart?!
Det är mycket som är bra just nu.. det känns SÅ skönt.
Alltså jag har kommit in i ett mat tänk som jag aldrig haft tidigare, att göra så mycket som möjligt från grunden. Det är ju SÅN skillnad på smaken & känslan. Igår gjorde jag lax med potatismos. Visst, det låter enkelt.. och visserligen är det ju det också. Häromdagen bakade jag bröd och redan nu längtar jag lite tills klockan närmar sig eftermiddagen så jag kan börja med middagen. Det är underbart! 
Igår tvättade jag ALL min tvätt, jag kom till botten av tvättkorgarna och ska strax vika ner allt. Alltså förstår du?! Hur underbart!? Jag kommer ikapp. 
På kvällarna tänder jag ljus och gottar mig med en filt i soffan.
Hösten och vintertiden är UNDERBAR.
Jag är SÅ TACKSAM just nu i livet. SÅ galet tacksam. 
Igår kikade jag på Cancer galan.. tårarna rann som aldrig förr. Det är en sån fruktansvärt sjukdom som drabbar unga som gamla. Ta vara på varje dag du har här i livet. Du vet aldrig när något förändras. 

JAG ÄLSKAR DEN HÄR KÄNSLAN!
GOOOODMORGON VÄRLDEN

Inga kommentarer: